14.11.09

Helg

Veckorna går så fort nu och jag är lika chockad över mörkret som alla andra, trots att det är likadant vartenda år. Är antagligen lite efterbliven men det gör ju inget! Igår så lekte jag och Lisa vi hade fullbokat schema hela dagen lång. började med frukost hemma hos henne. sen så åkte vi till badhuset för att simma. och såklart kommer det en klass som endast bestod av män! därför traskade vi oss upp ur vattnet och bastade en stund. sen så åkte vi in till träffpunkten för nu var det matdags! när vi var klara insåg vi att vi måste bege oss till skolan för att hämta matteböckerna vilket blev ett äventyrligt äventyr!! Vi hade ju inte vart i skolan på hela dagen så det blev för oss att smyga igenom skolan till skåpen och en sak kan jag säga att det var lättare sagt än gjort!! senare på kvällen blev det glass,flingor,kaffe och myys!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
ibland har man rätt ibland har man fel lev med det